dr scott asiantuntijalausunnot

toiminnaksi organizmDr Scott

Dr Scott on käynnissä tutkimuksia, joilla pyritään selkiyttämään vaikutusmekanismit uutteen Martin. Tulokset yksi uusi työ osoitti selvästi, että garpagozid garpagid ja eivät ole pelkästään syklo-oksigenaasi tyyppi 2 (COX-2), niillä on erittäin selektiivinen toiminta. Näin ollen, ne ovat turvallisia anti-yhtenäisyys verrattuna klassiseen ei-steroidisia anti-inflammatorisia aineita, ja ne voivat olla luonnollista alkuperää lupaavia inhibiittoreita tulehduksen. Samalla on tärkeää ottaa huomioon asenteiden useita lääkkeitä, jotka olivat aiemmin katsotaan olevan tehokkaita nivelrikon hoitoon.

Lisäksi, hän osoittaa myös antioksidanttisia ominaisuuksia. Tarkemmin molekyyli- näkökohtia toiminnan uute on esitetty

kuviossa.

suurempi tutkimuksessa, johon osallistui 250 potilasta, joilla nivelrikko lonkan tai polven tekonivelleikkaus, tehtiin vuonna 2002. 8 viikon aikana potilaat saivat 2400 mg uutetta harpagojuurta (vuorokausiannos perustuu garpagozid oli 50 mg).

arvostelut Dr Scott

seuraus pitoisuuden vähentämiseksi iNOS on minimaalinen typpioksidin muodostumiseen, joka johtaa vähenemiseen ilmentymisen lipidiperoksidaation. Niistä käytettäviä lääkkeitä nivelrikko, Martin ote kohdennetaan monimutkainen monisuuntaisen toiminnan. Lisäksi perustuen uutteen Martin: llä on anti-inflammatorinen ja kipua lievittävä ja rustoa vaikutus.

Tehtävä Martin uute tuoksuva kun phi bromialgii, kuten nivelrikon ja ristiselän kivun vähenemiseen NSAID (katso edellä ;.). Tarkoituksena uute tuoksuva Martino ristiselän kipuja, kuten nivelrikon liittyy vähenemiseen NSAID (katso edellä ;.). Tutkimuksen mukaan olemme löytäneet [20-23, 25-27], Martin tuoksuva uute vähentää vakavuutta selkäkipu 40- 50%. Kipu katosi täysin 2,5-20%: lla potilaista. Koska pitoisuuden alentamiseksi COX-2 on muodostettu pienemmäksi prostaglandiini tulehdus- eksudatiivinen vaihe.

• erittäin hyvänä Mukaan Maailman terveysjärjestön, ylös
  • itseään, potilasta arvioi hoidon uute H.
  • Tehokkuus dopolneniea arvioi lääkäri 20% maailman väestöstä kärsii nivelten sairaudet. ja hyvä 82,9%: lla potilaista.
  • procumbens yhtä yhtä tehokas verrattuna edelliseen hoitoa 30,8% tapauksista ja 62,4%: ssa tapauksista myönsi tehostamiseksi.
  • tutkijat päättelivät, että korkea hyötysuhde uutteen H.

on myös osoitettu, että tietyt yhdisteet hainrustouutteen on voimakas antioksidantti, suojaamaan soluja aggressiivinen hydroksyyliradikaaleja. Siedettävyys uute tuoksuva Martin, ilmeisesti suurempi kuin selektiivisiä estäjiä COX-2. Kolme meta-analyysit toteutettiin vuonna 2007, ja se koostuu yhteensä 14 Kliinisissä tutkimuksissa todettiin, että Martin tuoksuva ote on tehokas tulehdusta ja kipua täydentää, etenkin niveloireet [28-30]. Tämä on sopusoinnussa todetut ongelmat tarkastelun.

Lisäksi, se on osoittautunut immunomodulatorisen (solujen aktivoituminen ja humoraalisen immuniteetin tekijät) ja antikarsinogeenista vaikutus hainrustouutteen, jonka avulla voidaan suojata elimistöä erilaisten infektioiden, ja kasvaimet. Monet aineet osoittavat ruston anti-angiogeeninen vaikutus, ts inhiboida uusien verisuonten kiinteisiin kasvaimiin estämällä niiden aterioita.

Katsotaanpa näitä kysymyksiä, sekä mitä uutta sairauksien hoidossa tuki- ja liikuntaelinten ilmestyi viimeisen kerran. Tärkein vaikuttava ainesosa uutteen ovat gingerolit inkivääri, shagaoly, eteeriset öljyt (seskviterpeny- zingiber, kurkumiini, beeta-bisabolon).

Jo pitkään, ja tuhansia vuosia inkivääriä on käytetty Kiinassa hoitoon reumasairauksien. Inkivääri vähentää muodostumista proinflammatoristen yhdisteet kehossa – prostaglandiinien ja leukotrieenien, jotka aiheuttavat kipua, puhetta tulehdus- ja allergisten prosessien.

Inkivääriuute parantaa nivelten liikkuvuutta, keventää turvotus, tulehdus ratkaisee. Hain ruston uutteen eri kemiallinen koostumus ja käsittää noin 40 eri proteiinia, proteoglykaaneista, uronihaposta, kondroitiinisulfaatti, kerataanisulfaatti, lysotsyymi, trypsiini-inhibiittori, kymotrypsiini, plasmiini, kollagenaasin ja muiden yhdisteiden kanssa.

Dr Scott

Dr Scott Moskova

Tämä ei ole yllättävää, sillä nivelet, lihakset, selkä ja luut päivittäin kokea valtava taakka, että raskaampi kuin vähemmän huomiota meillä huolehtia niistä, noudattamatta jättämisestä näennäisen yksinkertaisia ​​sääntöjä aikana työn, opiskelun tai vapaa. Puhuminen ulkoilua, se, kuten monissa lajeissa voi myös aiheuttaa voimakkaan stressin, mikä puolestaan ​​ovat usein syynä vammoja. Ja nyt, selkäkipu jälkeenkin pienet kuorma, alkaa “ampua” takana iskias, nivelet eivät taivu niin paljon, että joskus laskeutua tai kiivetä portaita – se on koko tarina. Miten selviytyä näistä ongelmista? Ja jos he ovat kertyneet kasa, on juoda tai huumeiden kourallista dopolneniea ainoa, jolla on laaja kirjo toimia?